Una din născocirile subconştientului meu în timpul somnului…


-E un spirit. Ştiu sigur….

*

Odată, o femeie cu piele palidă, cu părul lung şi negru, ne arăta mie şi prietenilor mei un drum spre copilul ei în cel mai ascuns loc dintr-o clădire veche inexistentă. Acel copil al ei era de fapt o mumie gata să se sfărâme. Dar de ce mama acelui copil mort de mii de ani ni l-a arătat? Şi cine era ea de fapt?
În următoarea zi, am ieşit la joacă şi am văzut aceeaşi femeie. Mulţi au vrut să o prindă, în schimb ea mi-a dat bani ca să nu spun nimănui de ascunzătoarea ei proprie, care se afla în clădirile existente din cartier. De fapt avea mai multe ascunzători şi mergea pe pereţi. E cea mai ciudată femeie pe care am văzut-o.  Apoi a dispărut brusc şi nu am mai apărut.  Mă întorc cu prietenii la joacă. Le-am dat banii prietenilor. Un lucru înfiorător avea să se întâmple, presimţeam asta. Câţiva vecini făceau curăţenie. unul dintre ei spăla geamul. O bucată mare de ţeavă din fier înfiptă într-o piatră se afla la geam. Serios! Nu ştiu de unde a apărut, dar era foarte mare şi după cum vedeam, avea vreo 300 de kg. Pentru că îi stătea în cale a luat ţeava cu tot cu piatra şi a aruncat-o în jos pe lângă bloc. Nu am putut evita asta, dar ţeava a pătruns în pieptul unei fete pe care nu o cunosc şi a ieşit pe partea cealaltă. Nu a murit pe loc, ci ţipa de durere şi alerga după ajutor. Era o maşină în apropiere cu portbagajul deschis în care s-a aruncat fata aceea. Toţi se uitau la ea. Atunci i-am zis şoferului: „Duceţi-o la spital! Cu siguranţă va supravieţui!” Nici acum nu am înţeles de ce am scos vorbelea astea. Îmi dădeam cu pumnii în piept să aflu cât de dureros putea fi, cum avea să supravieţuiască dacă ţeava era aşa groasă şi i-a pătruns pieptul prin coaste, vertebre şi nervi? Atunci mi-am dat seama că a fost un blestem. Pentru că unii dintre prietenii mei a atins mumia din care s-a sfărâmat o parte, iar mama s-a simţit deranjată şi chiar furioasă. A fost o capcană. Deci femeia aceea era un spirit malefic. De aceea tot dispărea şi apărea pe pereţii clădirilor.  „Era un spirit…”

A fost cel mai ciudat vis pe care l-am avut. Visul nu m-a speriat aşa de tare încăt să spun că a fost un coşmar. Mai degrabă a fost o semnificaţie care m-a pus pe gânduri. Totuşi este asta şi o născocire, o imginaţie produsă de subconştient în timpul somnului. Se pare că în timpul somnului subconştientul meu are foarte multă imaginaţie, iar visul ăsta e doar unul dintre multe alte vise cu semnificaţii diferite, dar au fost şi vise absurde, şi vise care s-au împlinit mai târziu.
În ziua următoare mi-am luat inima-n dinţi şi m-am dus la antrenament deşi ceva din mine nu a vrut să mă lase, motiv pentru care am plecat mai târziu de-acasă. La antrenament mi s-a înţâmplat un lucru la care nu m-am aşteptat vreodată. Fiindcă muşchii mei nu au mai răspuns la comenzi de la atăta efort pentru condiţie fizică, la o săritură prin întoarcere am călcat strâmb şi mi s-a făcut rău de durere…

*

Lasă un răspuns

