Toamnă zglobie


 

 

 

E imposibil!

Deci e imposibil să nu poți admira acele covoare care sunt așezate natural prin parcurile orașelor, acolo unde sunt băncuțe și pământul ce ocupă un spațiu destul de mare. E o senzație super atunci când ninge cu frunze peste noi și parcă se joacă cu noi. Când ești singur în parc, nu te simți singur, dimpotrivă, natura te salută. Frunzele te ating și îți spun „hey, suntem aici cu tine”.

Pentru o clipă am înlăturat toate probleme ce mă apăsau pe suflet și m-am bucurat foarte mult de ceea ce am văzut. Acele culori calde transmit o energie pozitivă. Sunt acele culori pe care le foloseam cel mai des când desenam la școala. Covorașul toamnei trezesc amintiri. Când eram copil mic și mă duceam la școală, eram fericită să primesc cărți noi, caiete noi și să citesc ceva nou. Îmi plăcea la nebunie să desenez, să construiesc ceva din hârtii, să decupez și multe alte lucruri mici. Dar toată lumea ca și mine s-a bucurat de același lucru la aceasta vârstă, acei ani în care nu duceau grijă pentru nimic.

Acum toți cei care sunt la liceu, la facultate, la muncă, cei care s-au așezat la casă nu se mai pot bucura de acele lucruri mici, drăguțe. Însă toți ne putem bucura de un singur lucru: ceea ce ne oferă natura. Ne oferă liniște, idei, ne trezește imaginația, curiozitatea, bucuria care stă ascunsă în spatele problemelor din viața de zi cu zi și ne transmite un mesaj: „A venit toamna!”
9646063ec73f9dec9b647f4133cf2c22

park-trees-autumn-wall-inkbluesky

Lasă un răspuns

